Början på min morgon

Godmorgon!

Här ligger jag i soffan med en hund i ansiktet. Näe, nu la han sig på magen. Mysiga vovve!

Vaknade först imorse att Andreas sa hejdå och att Kelso var nykissad. Senare ringer bemanningen och ber mig komma och jobba. Vet ni? Det hade jag gärna gjort! Däremot har jag ingen hundvakt = inget jobb för mig. För vem ringer man 7 på morgonen och frågar om dom kan passa Kelso?

Efter det ringde jag mamma och fråga vem som var sjuk på jobbet. När vi hade lagt på och jag hoppades på att få sova lite mera, då börjar Kelso vakna till liv. JAHA, så det var bara att dra på sig morgonrocken och gå ut! Inget sovande för mig. Så det har varit fullfart fram till nu. Nu börjar det bli lugnt. Eller Rolf sitter i fönstret och skriker som vanligt. Kelso ligger och slickar på min fot och börjar bli trött. Så nu kan jag äntligen lägga mig i sängen igen för att S O V A !

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback